“Ювелірна робота” Аліни Муксінової – це дитина, сім”я та бренд, створені своїми руками.

Posted on Updated on

Сьогодні у нас була можливість поспілкуватися з нашою постійною учасницею бізнес-сніданків та бізнес-ланчів для мам MOMS 3.0 Business break-FEST – Аліною Муксіновою, що колись прийшла до нас на Бізнес-сніданок для мам вперше і потім щоразу – зі своєю маленькою донечкою – Аполлінарією, якій було ще 5 місяців. Зараз маленька принцеса уже відсвяткувала свій Перший День народженяня, а Аліна – відкрила власний бізнес і з успіхом просуває ювелірні вироби свого власного виробництва. А як все починалось – дізнаємося з невеличкого, але надихаючого інтерв”ю!6f12db76-d003-489d-90c0-cea6256464bd

Чи працюєте Ви чи у Вас декретна відпустка, чи Ви не працюєте свідомо?

Перебуваю у декретній відпустці, але саморозвиток – це невід’ємна частина мого життя

Як змінились приорітети у Вашому житті з появою дитини

Дитина настільки змінила моє життя, організувала, навчила бути відповідальною та турботливою, доброю, сентиментальною та романтичною, а саме головне- навчила мене планувати і змінюватись !

Який Ваш власний секрет поєднання своїх інтересів, інтересів своїх дітей та своєї другої половинки?

Я дуже мобільна мама, навчилась організовувати свій час і на дитину, і на роботу і на зустрічі з друзями. У мене постійно йде поєднання своїх інтересів та дитини, ми разом 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

12391339_880670395381723_1937567576851883206_n

Як Ви себе радуєте, які робите собі подарунки, як себе балуєте? Чи справді це потрібно?

Звичайно! Я вважаю, що любов до всього починається з нас самих! Себе потрібно тішити, балувати, робити собі подарунки. Я дуже люблю гарні речі, навіть тоді коли роблю прикраси своїми руками- я себе балую, тому що це мені приносить колосальне заловолення. Люблю себе на високих підборах у гарному вбрані, з червоною помадою, люблю каву, солодощі, так і балую себе)

69b4e675-fc3e-4281-ae12-cf7b2e17e0d4

Що для Вас означає Ваша сім”я и як наявність сім”ї, дітей впливає на Вас у житті? Як Вам допомагає Ваша сім”я?

Можу однозначно сказати, я сімейна людина. До зустрічі з чоловіком моєї мріі, я відчувала себе порожньою склянкою. Життя моє відразу розквітло, я змінилась- стала більш гармонійною, а після народження донечки, я наповнилась, усі пазли стали на свої місця.

5ff9816c-a298-4830-9c05-f87e8b035136

Які досягнення Ви маєте у своєму житті, про які ще не знає світ або про які Ви би дуже хотіли поділитися з нами?

Після народження донечки у мене з’явилось величезне бажання творити, рухатись, розвиватись. Утворилась величезна хвиля енергії, яку потрібно було направити у правильне русло. Я знала, що хочу власну справу, а от саме, який напрямок обрати, було багато протиріч.
Від самого народження, у мене дуже неспокійна і вимоглива дитина, яка перші 5 місяців практично не спала, і висіла у мене на грудях (саме так). Отож часу на думки, у мене було вдосталь. Лежала з малою і гадала днями і ночами, чим його зайнятись, який саме обрати бізнес, щоб приносив не тільки прибуток, а й моральне задоволення, був екологічним та дав змогу для мене розвиватись. Але нажаль, нічого, щоб відправідало моїм критеріям, придумати, я так і не могла!
Щоб якось відволіктись від після родової депресії, розважалася в Інтернеті, дуже багато читала і дивилась мотивуючих фільмів та вібінарів. Одного разу мені попались реклами браслетів для мам, з дитячими фігурками (хлопчик, дівчинка), я так загорілась, дуже захотіла собі такого з дівчинкою, пам’ятаю, довго шукала виробника, де фігурки мають гарний вигляд (у багатьох вони схожі не на діточок, а на оловяних солдатиків, або роботів). І так замовила свій браслетик із дівчинку – зі Львова, 6 тижнів на нього чекала з нетерпінням. Коли отримала замовлення, перебувала у сильному ступорі, тому що, браслет моєї мрії був дуже далеко не браслетом моєї мріі!
Слів не має передати мого розчарування, робота була неякісною, і сам браслет мав не завершений вигляд. Подивилась я на нього, і відправила в шафу подалі, щоб не попадався більш на очі. Знаєте, є гарна фраза: випадковості – не випадкові! Доля рано чи пізно сама тебе підштовхує до потрібних речей, чи речі самі тебе знаходять?!? Так вийшло і у мене!

Що ж Вас спонукало піти на Бізнес-сніданки для мам і як народилась ідея Вашого власного бізнес-проекту?

Я насправді на той момент дуже хотіла змін у своєму житті. Одного разу, я вирішила знайти ювеліра, який зробить мені прикрасу на замовлення (дуже хотіла сама спроектували свій браслет з дівчинкою). Сказати, що я його шукала, ні, часу мені не вистачало, тільки думала! Так думала, що під час чаювання, подруга моя каже: заміж вихожу, обручки у ювеліра замовили, майстер своєї справи, вироби дуже гарні робить! І тут я прокинулась!!!! О, ювелір! Мені ж він потрібен!!! Взяла контакт, списалась з ним, але далі переписки діло не дійшло. За мою модель він дуже велику суму запросив, на чому ми попрощались.

Так, на місяць я заспокоїлась, поки випадково попала через знайому (яка була тоді спікером) на бізнес-сніданок до Катерини Пилипчук. Тема була дуже актуальна: як просувати свій бізнес в Інтернеті;)))

12143283_853902914725138_2891536771280558156_n

 

І тут пішло, поїхало!!!! Усі думки були тільки в одному напрямку: хочу власний бренд ювілірних виробів, хочу робити такі вироби, які будуть передаватися від мами до дочки, щоб вони були настільки милі і гарні, що їх бажали!

Так і з’явилась ідея мого бренду, який я назвала в честь своєї принцеси – Polly Jewelry.

a6afb845-d70a-4175-9f4d-49a2716fa466

Ювілірні вироби з сенсом, своєю історією, вироби, що символізують дорогі вашому серцю моменти, події. Вироби, які дарують на річницю, день народження дитини, дарують мамі, дружині, бабусі, подрузі, дочці, невістці і т.п. Вироби з яких починаються великі прекрасні сімейні традиції. Жінки у яких є діти, прекрасно знають, яка це радість! Що мамою бути- це круто! Дзвінкий сміх, посмішки, солодкий запах свого сонечка, ігри та навіть безсонні ночі – це і означає бути самою щасливою на світі! Дітлахи навчають нас насолоджуватись самим простим речам, ми разом поринаємо у світ казок та чарів, і це так прекрасно! Я дуже хочу, щоб прикраси Polly jewelry з дітками стали особливим символом, хочу щоб вони викликали посмішки на вустах, гріли душу.
Серія Moms collection Polly Jewelry складається з милих підвісок: сердечко з гравіюванням Love you mom ,2a3910bf-717e-46e0-abf0-cc31d74f3837дівчинка, хлопчик, янголятко на срібних ланцюжках, та браслети з дітками- маленький принц та маленька принцеса, На фігурах дітей зі зворотної сторони робляться гравіювання імен та дати народження, на сердечках – дати весілля.
На моєму браслеті- Принцеса, копія моєї донечки Аполлінаріі, гарна дівчинка з великими блакитними оченятами в прекрасній сукні.
Я залюбки допоможу зробити портрети ваших крихіток, які будуть відтворені у прикрасах.

Хто така – на Вашу думку – мама 3.0?

Це щаслива, позитивна, сильна мама.13000154_908671229254799_6325210742673608068_n

Ми дуже дякуємо Аліні Муксіновій за її активну життєву позицію та за здатність бути майстром ювелірної справи – могти поєднати сім”ю, дитину та власний рукотворний бренд і при цьому бути щасливою!

Якщо Вас надихнула історія Аліни – приєднуйтесь до нас на наші Бізнес-сніданки для мам MOMS 3.0 Business break-FEST і можливо Ваші бізнес-ідеї почнуть знаходити своє втілення!!!

Реєстрація на бізнес-сніданки для мам тут: http://goo.gl/forms/kE3P4mWZs6

Реєстрація на бізнес-ланчі для мам тут: http://goo.gl/forms/xCTuFu2YyU

ЧЕКАЄМО НА ВАС І ВАШІ БІЗНЕС-ІДЕЇ!

 

 

Залишити коментар